2013. január 29., kedd

4.Fejezet-This is our someday




Reggel felébredtem,reggeliztem és mentem dolgozni.Már nagyon vártam a BTR koncertet,hiszen ez lesz életem legelső koncertje.Természetesen azt is vártam,hogy a legjobb barátnőm Aurora eljöjjön Los Angeles-be.Mindent meg szerettem volna neki mutatni.Amikor ezen gondolkodtam hirtelen megcsörrent a telefonom.Felvettem és beleszóltam
-Halló!!!-...Kendall hívott,hogy ma fognak gyakorolni a koncertre és azt szerették volna,ha én is elmennék megnézni,hogy hogyan gyakorolnak.Bármennyire is szerettem volna menni,de sajnos nem lehetett mert nekem dolgozni kellett menni.Egész nap szomorú voltam ez miatt.Amikor végeztem a munkával akkor elmentem a srácokhoz,hogy megkérdezzem tőlük,hogy milyen volt a gyakorlás.Logan nyitott ajtót nekem.Látszott rajtuk,hogy nagyon fáradtak mind a négyen.Logan azért behívott,mert mondta,hogy még úgyse fognak aludni menni.Carlos,Logan és Kendall elmesélték,hogy Gusttavo nagyon keményen bánt velük,de azért jól szórakoztak.Amikor ezt mesélték James jött le a lépcsőn.Én ránéztem és egy szempillantás alatt elmosolyodtam,nem értettem,hogy miért,csak mosolyogtam és mosolyogtam.James leült mellém a kanapéra és átölelt.Nagyon jól esett ez az ölelés,mert nagyon szomorú voltam még mindig,hogy nem tudtam velük elmenni megnézni a gyakorlást.Tíz óra körül mentem haza,hazafelé menet elkezdett szakadni az eső.Jól eláztam,mert nem volt esernyőm.
JÚLIUS 7.-E....
Ma volt az a nap amit már olyan rég vártam.Korán reggel kimentem a reptérre,hogy üdvözöljem a rég nem látott barátnőmet.Nagyon örültünk egymásnak,hiszen már 1 év is eltelt amióta nem láttam.Elkísértem őt a lakásomba,hogy kipakolhasson a cuccaival.Miután kipakolt megmutattam neki a várost.Tetszett neki,de legjobban azt várta,hogy találkozhasson a Big Time Rush-al.Mivel már nem bírta kivárni azt,hogy este legyen,ezért elvittem őt a stúdióba,hogy találkozhasson a srácokkal.Mikor meglátta a 4 srácot a reakciója az volt mint nekem.Szó szerint összeesett.Amint felébredt nem hitt a szemének.Illedelmesen bemutatkozott nekik.Hozzám odajött James és átkarolt és a fülembe súgta ''Este találkozunk!!!''
Én nem szóltam semmit sem,csak álltam és mosolyogtam.Ők elmentek,hogy készülődjenek a esti koncertre.
Én és Aurora elmentünk vásárolni ruhákat,hogy tudjunk valamit felvenni a koncertre.Hihetetlen,hogy milyen szép ruhák voltak a kirakatokban,csak az volt az egyetlen gond,hogy túl drága volt mind.Azért találtunk magunknak megfelelő ruhát.
Sokat shoppingoltunk mi ketten és sokat is válogattunk,de ha volt valamilyen jó ruha amit szívesen megvettünk volna,az túl drága volt.Amikor elfáradtunk,akkor beültünk egy gyors étterembe.Ott beszélgettünk,sokat nevettünk,ettünk és ittunk.6 óra körül hazamentünk készülődni mert,8-kor kezdődött a koncert és nem akartunk elkésni róla.Aurora és szintúgy én is izgatottan vártuk már az a 8 órát.Végre elérkezett az az idő amikor indultunk a koncertre.A srácokat nem is láttuk sehol sem,de nem volt gond hiszen tudtuk,hogy ők is izgulnak a koncert miatt.Most fog eldőlni,hogy mit tanultak meg az elmúlt 2 hónap alatt.Amikor elkezdődött a koncert és ők kiléptek a színpadra mindenki elkezdett sikítozni torka szakadtából.Én és Aurora is sikítoztunk hiszen mink is úgynevezett -*RUSHER- vagyunk.
Amikor vége lett a koncertnek bementünk a srácokhoz,hogy gratuláljunk a sikeres koncerthez.Sorba megöleltük Aurora-val mind a négyüket.Gondoltam magamban,hogy az álmom végre beteljesült.Hihetetlen volt,hiszen soha nem hittem volna,hogy be fog teljesülni.Én úgy gondoltam,hogy ezek csak tinédzser álmok és hamar túl leszek rajtuk,de örültem annak,hogy nem így volt helyette inkább beteljesült.

*RUSHER-(Big Time Rush fanokat nevezik így)






Erica Mohn Kvam és Aurora Gray :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése