2013. február 20., szerda

5.Fejezet- Forgatás


Soha sem hittem volna,hogy egy híres bandának ilyen sok a dolga.Hajnalban kell felkelni és se perc alatt el kell készülni.Hogy honnan tudom? Hát ha hiszitek,ha nem,én is tapasztaltam.Igaz,hogy nem vagyok híresség,de a pasim az,és ha neki is fel kell kelni akkor nekem is.Soha se értem,hogy miért,de kell.Nos,akkor térjek a lényegre.Hajnalban megcsörrent a telefonom,én álmosan beleszóltam a telefonba.James hívott,hogy öltözzek mert forgatásra megyünk.Pár perc alatt kellett elkészülnöm.Odamentünk a helyszínre,már sok ember volt ott,kb.csak a színészek hiányoztak.Én egy padra leültem és vártam.James,Logan,Carlos és Kendall túlságosan el voltak foglalva,de ez érthető volt mert a rendező már kicsit ideges volt.Szerintem azt gondolta,hogy nem fog mindenki eljönni a forgatásra és akkor vége nem tudnak forgatni.Pár perc múlva megérkezett Kelly és Gusttavo is.Utánuk jött Kendall testvére és az anyja is.1 órán belül elkezdték forgatni a -Big Time Rush movie-t-...Nagyon jó volt nézni a forgatást,ez nekem egy nagy élmény volt.2 óra forgatás után volt egy 5 perces szünet,addig James-el beszélgettünk.Carlos és Logan elkezdtek táncolni,aztán csatlakozott hozzájuk Kendall is.Végül James és én is csatlakoztunk hozzájuk.Nagyon jól szórakoztam.
A szünetnek vége lett és tovább forgatták a filmet.Amikor meguntam az ülést a padon akkor sétáltam egyet.Este 7 órakor lett vége a forgatásnak.A srácokkal elmentünk vacsorázni.Evés után beszélgettünk,nevettünk.Jól éreztem magamat.Kb.10 óra körül mentünk haza.Amikor hazaértem nagyon fáradt voltam,ezért rögtön az ágyamba indultam.Az az mentem aludniiiiii.


 Sleep time:

James Maslow
Carlos Pena

Logan Henderson

Kendall Schmidt


James
Kendall
Carlos

 Call me!!!

Carlos,James,Kendall,Logan



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése